dijous, 17 de juny del 2010

Foto curiosa de doble sentit


Vaig a posar aquesta foto que vaig vore per Internet que em va atraure. En vore aquesta fotografia sembla vore's un gran cap flotant entre dues persones, però mira de nou, les coses no són el que semblen.

La majoria de les persones, que a primera vista miren la foto, creuen vore un gran cap amb barba entre dues persones, fins i tot la imatge de Jesucrist.
Jo al veure-la per primera vegada també vaig veure el cap gegant però aquesta imatge és d'aquelles que té doble sentit. Mira la foto de nou, el que en realitat mostra és un nen assegut als genolls de l'home de l'esquerra.

El pèl de l'enorme cap és la vegetació del fons, l'ull, és la cara del nen, el nas és la mànega de la samarreta del nen, el bigot és el braç doblegat del nen i el front és el barret que cobreix el nen.


Jo crec que això no és un nen perquè té una cara molt rara, bé, almenys el que veig jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada