dimecres, 5 de maig del 2010

Carrefour perd la batalla de les bosses de plàstic


Carrefour ha perdut la guerra de les bosses. La cadena de grans superfícies que va ser pionera a Espanya en cobrar per totes les bosses de plàstic als seus clients sota l'excusa de la millora mediambiental ha hagut de fer marxa enrere per la pressió de la clientela. Així el grup francès ha reduït el preu de les bosses de la compra biodegradables de deu cèntims d'euro a un cèntim, encara que en molts establiments que estan propers a altres de la competència les ofereix de forma gratuita.
La companyia va deixar de lliurar gratis bosses de la compra a finals d'any passat, després de la posada en marxa de la campanya d'eliminació del 100% de les bosses de plàstic de la línia de caixa per fomentar l'ús de materials sostenibles.Així va començar a distribuir bosses biodegradables a un preu de deu cèntims. Les queixes de la clientela va fer que el preu baixés a cinc cèntims i ara no ha tingut més remei que deixar-los en un cèntim o lliurar gratis, a decisió del director del centre i atenent al nivell de competència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada