
El fitxatge d'Alonso per Ferrari es va anunciar el passat 30 de setembre, però el seu contracte no entrava en vigor fins a aquest primer de gener
Ara sí, Fernando Alonso ja és oficialment pilot de l'escuderia Ferrari. Amb l'arribada de 2010, l'asturià quitança seus compromisos contractuals amb Renault F1 i es converteix en membre de ple dret de l'equip de Maranello. Es tracta d'un simple tràmit administratiu, però imprescindible perquè l'espanyol pot desenvolupar la seva tasca sense cap tipus de limitació.
El fitxatge d'Alonso per Ferrari es va anunciar el passat 30 de setembre, però el seu contracte no entrava en vigor fins a aquest primer de gener. Encara que el pilot porta ja setmanes treballant en el desenvolupament del nou monoplaça i fins i tot va participar en la gran festa de les finals de la marca en el circuit de València, totes les seves activitats han hagut de desenvolupar-se amb molta discreció, ja que continuava lligat per contracte a la seva anterior escuderia. De fet, segons va declarar Stefano Domenicali recentment, encara que manté converses telefòniques diàries amb el seu nou pilot, Alonso no passa per la fàbrica des de mitjans de desembre.
Amb l'arribada del nou any la situació canvia significativament. Aviat es faran públiques les primeres imatges de l'asturià vestit de vermell, a mitjans de mes participarà en la presentació oficial de l'equip a l'estació hivernal de Madonna i podrà realitzar ia tot el seu treball sense cap condicionant. A més, Ferrari necessita amb urgència la imatge pública d'Alonso, sobretot després del fitxatge de Michael Schumacher, la seva gran icona de màrqueting, per Mercedes. Un exemple: la petroliera Shell, un dels patrocinadors històrics de l'escuderia italiana, està realitzant una promoció protagonitzada per l'alemany, el que no deixa de resultar paradoxal ara que ja és ambaixador dels seus competidors directes.
Ara sí, Fernando Alonso ja és oficialment pilot de l'escuderia Ferrari. Amb l'arribada de 2010, l'asturià quitança seus compromisos contractuals amb Renault F1 i es converteix en membre de ple dret de l'equip de Maranello. Es tracta d'un simple tràmit administratiu, però imprescindible perquè l'espanyol pot desenvolupar la seva tasca sense cap tipus de limitació.
El fitxatge d'Alonso per Ferrari es va anunciar el passat 30 de setembre, però el seu contracte no entrava en vigor fins a aquest primer de gener. Encara que el pilot porta ja setmanes treballant en el desenvolupament del nou monoplaça i fins i tot va participar en la gran festa de les finals de la marca en el circuit de València, totes les seves activitats han hagut de desenvolupar-se amb molta discreció, ja que continuava lligat per contracte a la seva anterior escuderia. De fet, segons va declarar Stefano Domenicali recentment, encara que manté converses telefòniques diàries amb el seu nou pilot, Alonso no passa per la fàbrica des de mitjans de desembre.
Amb l'arribada del nou any la situació canvia significativament. Aviat es faran públiques les primeres imatges de l'asturià vestit de vermell, a mitjans de mes participarà en la presentació oficial de l'equip a l'estació hivernal de Madonna i podrà realitzar ia tot el seu treball sense cap condicionant. A més, Ferrari necessita amb urgència la imatge pública d'Alonso, sobretot després del fitxatge de Michael Schumacher, la seva gran icona de màrqueting, per Mercedes. Un exemple: la petroliera Shell, un dels patrocinadors històrics de l'escuderia italiana, està realitzant una promoció protagonitzada per l'alemany, el que no deixa de resultar paradoxal ara que ja és ambaixador dels seus competidors directes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada